Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

 

Witamy w dziale Najczęściej Zadawanych pytań (FAQ) Aptekacialis.pl.

Znajdują się tu najczęstsze pytania zadawane przez klientów naszego sklepu wraz z wyczerpującymi odpowiedziami udzielonymi przez naszych konsultantów. Przed kontaktem z Działem Obsługi Klienta zachęcamy do sprawdzenia czy odpowiedź na nurtujące Państwa pytanie nie została już wcześniej udzielona.

 

Odbiór osobisty

Czy można odebrać towar osobiście ze sklepu Aptekacialis.pl?

Niestety nie. W chwili obecnej nie ma takiej możliwości. Aptekacialis.pl nie jest sklepem stacjonarnym, a zamówienia realizuje w oparciu o współpracę z magazynami i hurtowniami. Po złożeniu zamówienia Państwa przesyłka zostanie dostarczona poprzez firmę kurierską pod wskazany w zamówieniu adres.

 

Dostawa

Czy wysyłacie paczki za pośrednictwem Poczty Polskiej?

Nie. Wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Tylko przesyłki poza granicami Polski wyłącznie na życzenie klienta i w ograniczonym zakresie mogą zostać zrealizowane za pośrednictwem pocztowym.

  • Zamówienia realizowane kurierem docierają do klienta szybciej;
  • Klient otrzymuje numer listu przewozowego paczki - w ten sposób może śledzić losy przesyłki;
  • Zamówienia realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej bardzo rzadko ulegają zniszczeniu;
  • Koszty przesyłki porównywalne są do kosztów Poczty Polskiej;
  • Przesyłki kurierskie są w całości ubezpieczone;

 

Czy wysyłacie paczki za granicę?

Tak. Paczki wysyłamy do krajów UE. Zamówienia te realizowane są wyłącznie po wpłacie pieniędzy z góry na konto Apteki. Realizując zamówienia zagraniczne, również korzystamy z usług firmy kurierskiej DPD. Koszt wysyłki do krajów UE podane są w dziale Koszty i Sposób Dostawy. W ograniczonym zakresie oraz za zgodą klienta realizujemy także dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej do krajów Unii Europejskiej, Szwajcarii i Norwegii.

Uwaga!

Paczek zagranicznych nie wysyłamy za pobraniem!

 

Czy można wybrać konkretne godziny doręczenia przesyłki?

Nie. Kurierzy doręczają paczki głównie w godzinach 8 - 18. Jeżeli odbiorca przesyłki wie, że w tych godzinach nie będzie mógł odebrać paczki , prosimy w adresie dostawy podać miejsce pracy z dokładną nazwą firmy, nr pokoju, nazwą działu itp.

 

Czy mogę samodzielnie umówić się z kurierem na konkretną godzinę doręczenia?

Tak. W tym celu prosimy skontaktować się z firmą DPD. Dane kontaktowe podajemy poniżej:

Dane adresowe oddziałów DPD Polska
http://www.dpd.com.pl/subpage.asp?ID_kat=4&ID=60&Mark=14&Go=65

 

Czy otrzymam numer listu przewozowego mojej przesyłki?

Tak. Na życzenie klienta, numer listu przewozowego wysyłany jest wraz z e-mailem informującym po zrealizowaniu zamówienia, w dniu nadania zamówienia około godziny 16:00. Aktywny on zaś jest w okolicach godziny 18, kiedy pracownik firmy kurierskiej wprowadzi go do systemu.

 

Czy można odebrać zamówienie osobiście bezpośrednio z oddziału firmy kurierskiej DPD?

Tak. Jeżeli chcemy dokonać odbioru przesyłki prosto z oddziału, należy w momencie wysyłania zamówienia wpisać taką uwagę o treści ODBIÓR Z ODDZIAŁU FIRMY KURIERSKIEJ. Można tego dokonać również po złożeniu zamówienia, pod warunkiem, że zamówienie jeszcze nie wyjechało z magazynu ( klient nie otrzymał informacji o zrealizowaniu zamówienia wraz z numerem listu przewozowego) należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta naszego sklepu. Wówczas paczka zostanie wysłana jako odbiór osobisty w odpowiednim oddziale firmy DPD. W przypadku, gdy zamówienie zostało już wydane kurierowi i klient otrzymał wiadomość z numerem listu przewozowego należy zadzwonić do odpowiedniego oddziału firmy DPD i tam ustalić termin odbioru.

 

Z kim mam się skontaktować, jeśli od momentu zrealizowania mojego zamówienia upłynęło 24 godziny (w dni robocze), a przesyłka nie została mi dostarczona?

Jeśli wiesz, że paczka powinna być już doręczona (otrzymałeś/aś informację o przekazaniu paczki przez Aptekacialis.pl do firmy kurierskiej ), możesz:

  • wejść na www.dpd.com.pl i w polu "Zlokalizuj przesyłkę" wpisać lub wkleić numer listu przewozowego. Otrzymasz wówczas informacje, jakie są losy zamówienia, gdzie ono się aktualnie znajduje.
  • skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej odpowiednim dla miejsca doręczenia przesyłki. Lista tych oddziałów znajduje się pod tym linkiem. Dzwoniąc do konsultanta, należy podać numer listu przewozowego. Konsultant wyjaśni, jakie są losy przesyłki i w jaki sposób zostanie ona doręczona.
  • skontaktować się z Działem Obsługi Klienta naszego sklepu

 

Kurier nie doręczył paczki w umówionym terminie. Co robić?

Jeśli kurier nie doręczył zamówienia w terminie, należy skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej odpowiednim dla miejsca doręczenia przesyłki. Lista tych oddziałów znajduje się pod tym linkiem. Dzwoniąc do konsultanta, należy podać numer listu przewozowego (jest on wysyłany w e-mailu potwierdzającym nadanie zamówienia). Konsultant poda informację, kiedy kurier może doręczyć zamówienie. Jeśli mimo to paczka nie dotrze, skontaktuj się bezpośrednio z naszym Działem Obsługi Klienta bądź poprzez formularz kontaktowy po zalogowaniu się na stronie AptekaCialis.pl

 

Otrzymałem/am informację o nadaniu zamówienia już kilka dni temu. Do dziś go nie otrzymałem/am. Co robić?

Zamówienie może nie zostać doręczone z winy firmy kurierskiej - kurier nie doręczył paczki lub zostawił awizo, które zaginęło. Mógł również nie zostawić awizo. W tej sytuacji można:

  • wejść na www.dpd.com.pl i w polu "Zlokalizuj przesyłkę" wpisać lub wkleić numer listu przewozowego. Otrzymasz wówczas informacje, jakie są losy zamówienia, gdzie ono się aktualnie znajduje.
  • skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej odpowiednim dla miejsca doręczenia przesyłki. Lista tych oddziałów znajduje się pod tym linkiem. Dzwoniąc do konsultanta, należy podać numer listu przewozowego. Konsultant wyjaśni, jakie są losy przesyłki i w jaki sposób zostanie ona doręczona.
  • skontaktować się z Działem Obsługi Klienta naszego sklepu.

 

Czy zamówienie jest dyskretnie zapakowane i nie sugeruje zawartości?

Tak. Wszystkie nasze zamówienia są pakowane bezpiecznie i dyskretnie.W zależności od wielkości przesyłki zapakowane są w kopertę kurierską z logo DPD lub w foliopak z logo DPD niesugerujące zawartości. Koperta kurierska jest dodatkowo zaklejona taśmą/plombą zabezpieczającą , aby klient miał pewność, że paczka nie była otwierana przez osoby trzecie . W związku z tym paczka praktycznie w żadnym miejscu nie sugeruje jej szczegółowej zawartości.

 

Co robić, jeśli zamówienie zostało uszkodzone w czasie transportu?

Zamówienie uszkodzone w czasie transportu (np. rozdarta koperta kurierska lub zerwana taśma zabezpieczająca sugerująca o tym, iż do próbowała dostać się osoba trzecia) jest zazwyczaj zwracane do Apteki Internetowej aptekacialis.pl zanim zostanie doręczone Klientowi. W tej sytuacji Aptekacialis.pl na nowo kompletuje zamówienie i ponownie wysyła paczkę.

Jeśli jednak uszkodzone zamówienie dotrze do Klienta:

  • klient powinien odmówić przyjęcia takiej paczki, co spowoduje zwrot do nadawcy oraz poinformować o zaistniałej sytuacji Dział Obsługi Klienta naszego sklepu.
  • spisać z kurierem protokół uszkodzenia paczki i oryginał przesłać do naszego sklepu. Dodatkowo konieczne jest załączenie pisma o zrzeczeniu się roszczeń do firmy DPD, co spowoduje, że reklamacja będzie zgłoszona przez nasz sklep. Jeżeli Klient jest jeszcze zainteresowany otrzymaniem produktów ponownie skompletujemy i wyślemy zamówienie. Jeżeli jednak Klient chce zrezygnować z zakupu, dział księgowości naszego sklepu zwróci mu pieniądze.

 

Czy mogę podać inny adres doręczenia niż mój adres zamieszkania?

Oczywiście. Osoba składająca zamówienie podając swój adres zamieszkania może w polu adres dostawy umieścić zupełnie inne dane do wysyłki (adres pracy, adres innej osoby, do której paczka ma być wysłana itp.).

 

Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu i zaakceptowaniu zamówienia?

Tak. W przypadku, gdy zamówienie już jest złożone (wówczas jest nieedytowalne dla Klienta) należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi .Do momentu odbioru przesyłki przez firmę kurierską zmiana adresu doręczenia jest bezpłatna. Po wygenerowaniu listu przewozowego, firma kurierska odpowiedzialna za dostawę przesyłki pobierze za tą usługę dodatkową opłatę w wysokości 10zł.

 

Czy jest możliwe podanie alternatywnego adresu w zależności od godziny doręczenia?

Niestety nie. Adres doręczenia może być tylko jeden. W celu ustalenia godziny doręczenia, oraz ewentualnej zmiany adresu prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem DPD.

 

Czy można dostarczyć przesyłkę do odbiorcy określonego dnia?

Tak. Radzimy jednak jako dzień nadania przesyłki przez APTEKACIALIS.PL® podać wcześniejszą datę (2 dni wcześniej niż data dostarczenia) i osobiście ustalić z przedstawicielem kuriera datę i godzinę dostarczenia przesyłki. Zdarzają się przypadki losowe gdy kurier nie może dostarczyć paczki w ciągu 24 godzin od daty nadania, jeśli więc ważne jest aby przesyłka dotarła określonego dnia konieczne jest monitorowanie przesyłki we własnym zakresie.

 

Czy mogę odebrać zamówienie w siedzibie Apteki Internetowej AptekaCialis.pl?

Nie. Nie ma możliwości osobistego odbioru zamówionych środków z jakiegokolwiek magazynu. Wszystkie produkty dostępne na stronie AptekaCialis.pl dostarczane są do odbiorcy tylko i wyłącznie poprzez upoważnione w tym celu firmy doręczające (kurierskie).

 

Dostępność produktu

Dlaczego po złożeniu zamówienia otrzymałam/em wiadomość, że produkt jest niedostępny?

Oferta prezentowana na stronach Apteki Internetowej aptekacialis.pl zawiera artkuły znajdujących się w ofercie dystrybutorów, z którymi współpracujemy.

Co jakiś czas zdarzają się przerwy w dostępności towaru, wynikające najczęściej z braku produktów w magazynach producenta bądź hurtowni. Najczęściej braki te są krótkotrwałe i wystarczy poczekać 2-3 dni na ich sprowadzenie. Czasami jednak problem z dostępnością jest poważniejszy - wówczas status produktu w Aptece Internetowej Cefarm24.pl zmienia się na "chwilowo niedostępny". Zdarza się również, że produkt zostaje wycofany z oferty przez producenta.

Niestety występują czasami sytuacje, że o braku produktu dowiadujemy się w momencie, gdy został on już zamówiony przez Klienta (choć staramy się takich sytuacji unikać).

Wówczas Dział Obsługi Klienta informuje o tym Klienta e-mailem lub telefonicznie w ciągu 48 godzin (dni robocze) od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji. W takiej sytuacji Klient podejmuje decyzję, czy:

  • wymienia produkt na inny w podobnej cenie (w przypadku, gdy produkt zamawiany w miejsce niedostępnego ma cenę wyższą - konieczna jest dopłata);
  • czeka, aż produkt wróci do oferty (jeśli brak jest tylko chwilowy);
  • rezygnuje z zamówionego produktu (jeśli zamówienie jest opłacone, nadpłata zostanie zwrócona na konto Klienta w ciągu 10 dni roboczych;jeśli zamówienie jest płatne "przy odbiorze", wartość zamówienia-pobrania zostaje obniżona);
  • rezygnuje z całego zamówienia (jeśli zamówienie jest opłacone, kwota wpłaty zostanie zwrócona na konto Klienta w ciągu 10 dni roboczych;jeśli zamówienie jest płatne "przy odbiorze", zostanie anulowane).

 

UWAGA: Nawet, gdy w wyniku braku produktów wartość zamówienia spadnie poniżej 500 zł, Klient zachowuje prawo do darmowego doręczenia zamówienia - nie ponosi kosztów dostawy kurierskiej.

 

Ceny i promocje (kupony rabatowe)

Otrzymałem potwierdzenie zamówienia z wyszczególnioną kwotą do zapłaty przelewem, czy mam zapłacić całość tej kwoty?

Tak.

 

Czy ceny towarów podane na stronie Apteki Internetowej aptekacialis.pl są cenami ostatecznymi czy też podlegają negocjacjom?

Tak. Wszystkie ceny podane na stronach Apteki Internetowej aptekacialis.pl są ostateczne i nie podlegają jakimkolwiek negocjacjom. Wyjątek stanowią jedynie upusty związane z wykorzystaniem bonów rabatowych, które przyznawane są naszym stałym klientom w ramach promocji, akcji marketingowych lub okazjonalnych bonów upominkowych. Należy pamiętać, iż kupony rabatowe zawierają maksymalny termin do ich wykorzystania, po przekroczeniu którego tracą swoją ważność.

 

Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?

Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące kosztów wysyłki znajdują się w zakładce Koszty Wysyłki.

 

Nie znalazłam na Waszej stronie kodu promocyjnego, gdzie mogę go znaleźć?

Kod promocyjny jest przyznawany w trakcie trwania konkretnych kampanii promocyjnych. Nie posiadanie kodu nie stanowi przeszkody w złożeniu zamówienia.