Regulamin zakupów

 

Postanowienia ogólne

Apteka internetowa APTEKACIALIS.PL® zwany w dalszej części regulaminu Sklepem prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu Zakupów, dobrowolnym dokonaniem zakupu zamówionego towaru oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Kupującego do celów związanych z realizacją zamówienia. Złożone zamówienie stanowi umowę kupna - sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

W każdej chwili możecie Państwo wysłać do nas zamówienie i oraz dokonać za nie zapłaty, co zostanie potwierdzone informacją zwrotną, zawierającą informację o sposobie dostawy i szczegółach Państwa zamówienia.

Przez złożenie zamówienia należy rozumieć dodanie do Koszyka produktów z oferty Sklepu poprzez wypełnienie "Formularza zamówienia" zgodnie z informacjami podanymi w w/w formularzu oraz wysłanie go do sklepu w formie elektronicznej.

Zakupów w Aptece Internetowej aptekacialis.pl mogą dokonywać wyłącznie osoby pełnoletnie.

Minimalna wartość zamówienia w Aptece internetowej aptekacialis.pl wynosi 99 PLN. Maksymalna wartość pojedynczego zamówienia przesyłki opłaconej przelewem wynosi 3999 PLN. Maksymalna wartość pojedynczego zamówienia przesyłki pobraniowej wynosi 1999 PLN.

W przypadku podania w zamówieniu danych osobowych budzących wątpliwość co do ich autentyczności, Apteka Internetowa aptekacialis.pl zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji takiego zamówienia.

Apteka Internetowa aptekacialis.pl zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania zamówienia w sytuacji, kiedy dotychczasowa historia współpracy podważa wiarygodność i rzetelność klienta lub też dane klienta figurują w bazie nierzetelnych klientów.

Zamówienia niepotwierdzone lub nieopłacone w ciągu 7 dni od chwili złożenia będą automatycznie anulowane.

Wszystkie produkty oferowane w Aptece Internetowej aptekacialis.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

Prezentowane na stronie internetowej opakowania mają wyłącznie charakter informacyjny. W zależności od aktualnie oferowanych przez producenta opakowań, mogą się one różnić od umieszczonych na stronie internetowej Apteki Internetowej AptekaCialis.pl.

Wszystkie ceny podane w Aptece Internetowej aptekacialis.pl są cenami brutto i podane są w polskiej walucie.

Produkty z adnotacją "BONUS" w oferowanych tam cenach dostępne są do wyczerpania zapasów.

 

Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji

Wkrótce po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje drogą e-mailową informację o przyjęciu zamówienia (zestawienie wybranych produktów, adres dostawy, wartość zamówienia, forma płatności, sposób wysyłki). W przypadku wyboru formy płatności „PRZELEW” klient otrzymuje dane i numer konta bankowego, na który zobowiązuje się przelać należność za dokonane zakupy. W przypadku wyboru formy płatności „PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE PRZESYŁKI OD KURIERA”, klient otrzymuje drogą e-mail potwierdzenie przesłania do sklepu zamówienia a następnie konsultant naszego sklepu kontaktuje się z Klientem drogą telefoniczną w celu weryfikacji klienta (dotyczy nowo zarejestrowanych klientów) lub potwierdzenia wysyłki zamówienia i poprawności danych adresowych. Takie zamówienie potwierdzamy w ciągu 3 dni roboczych. Do momentu kontaktu telefonicznego z klientem realizacja zamówienia jest wstrzymana. Zamówienia nie potwierdzone w w/w terminie są automatycznie anulowane, dlatego ważne jest, aby dane do kontaktu były podane rzetelnie i dokładnie, dzięki czemu czas dostawy zamówienia jest możliwie najszybszy. Prosimy o podawanie prawidłowych danych kontaktowych - adresu e-mail oraz numeru telefonu. Nieprawidłowo wypełnione formularze rejestracyjne mogą utrudnić lub uniemożliwić realizację zamówienia.

 

Realizacja zamówień

Wszystkie produkty dostępne na stronie AptekaCialis.pl dostarczane są do odbiorcy tylko i wyłącznie poprzez upoważnione w tym celu firmy doręczające (kurierskie). Nie ma możliwości osobistego odbioru zamówionych środków z jakiegokolwiek magazynu. Obsługę pakowania i przekazania gotowego zamówienia wykonuje w tym celu dla Państwa specjalnie w tym celu wybrana i odpowiednio przygotowana firma zewnętrzna. Złożenie zamówienia w Aptece Internetowej AptekaCialis.pl jest równoznaczne z udzieleniem zgody do odbioru zamówionych produktów w imieniu i na rzecz klienta z Apteki Internetowej AptekaCialis.pl .Upoważnienie takie udzielane jest w momencie składania zamówienia na stronie www.AptekaCialis.pl
Wszystkie zamówione produkty odbierane i dostarczane są na terenie Polski wyłącznie poprzez firmy kurierskie, takie jak DHL, DPD, UPS.

Apteka Internetowa AptekaCialis.pl nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez firmy kurierskie z umów obsługi przewozowej i pocztowej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu na stronie Koszty i sposoby dostawy.

 

Płatności

  • płatność za pomocą przelewu bankowego wyłącznie w Polskich Złotych (PLN) na konto systemu Money Expres. Wysyłka nastąpi po wpłynięciu opłaty za zamówienie na konto bankowe.
  • przy odbiorze przesyłki u kuriera - płaci się pracownikowi Firmy Kurierskiej, który przekazuje paczkę (płatność za pobraniem) - usługa dostępna wyłącznie na terenie Polski, warunkiem jest zalogowanie się na stronie www.AptekaCialis.pl i utworzenie konta klienta. Prosimy pamiętać, że decydując się na opłacenie przesyłki kurierowi, należy mieć przygotowaną gotówkę w wyliczonej kwocie. Kurierzy nie przyjmują płatności kartami płatniczymi ani kredytowymi.

 

Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu na stronie Koszty i sposoby dostawy.

W przypadku braku produktu w magazynie, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do 2 dni roboczych. Jeżeli czas realizacji miałby okazać się dłuższy niż podany na naszej stronie,wówczas kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.

Jako zrealizowanie zamówienia rozumiemy przygotowanie paczki przez Aptekę Internetową AptekaCialis.pl i jej przekazanie upoważnionemu pracownikowi Firmy Doręczającej. Do powyższego czasu należy doliczyć czas potrzebny na jej przekazanie (szczegóły dostępne są w tabelach w zakładce koszt odbioru zamówienia). Apteka Internetowa AptekaCialis.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedotrzymanie przez firmy transportowe wyżej wymienionych terminów.

 

Czas realizacji

Państwa zamówienia realizowane są wciągu 24 godzin (w dni robocze, od poniedziałku do piątku) od momentu opłacenia ich za pomocą serwisu (przelewu) na konto systemu Money Expres lub w przypadku wyboru opcji płatności przy odbiorze przesyłki, zaraz po telefonicznym potwierdzeniu zamówienia przez naszego konsultanta.

Należy pamiętać, iż:

  • Termin otrzymania paczki = czas realizacji zamówienia + czas przekazania zamówienia przez upoważnionego pracownika Firmy Kurierskiej.
  • W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się dodatkowo o czas realizacji przelewu.

 

Reklamacje i zwroty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami (Dz.U. z 2004 r Nr 53 poz.533 z późniejszymi zmianami) produkty lecznicze i wyroby medyczne mogą być zwracane do apteki wyłącznie z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego ich wydania Nie ma możliwości dokonywania zwrotu produktu pełnowartościowego. Reklamacją objęte są wyłącznie produkty z zamówień, które zostały zrealizowane w błędny sposób (niezgodnie z zamówieniem), bądź też są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu w trakcie transportu.

Podstawą do złożenia reklamacji jest sprawdzenie zabezpieczenia przesyłki w momencie odbioru od kuriera oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego w przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki mogącego świadczyć o dostępie osób trzecich do jej zawartości. W przypadku niezastosowania się do powyższej informacji reklamacje dotyczące uszkodzenia zawartości paczki nie będą przyjmowane. Sprawdzenie zawartości paczki w obecności upoważnionego pracownika Firmy Doręczającej jest bezpłatne i należy do jego obowiązków. Zachęcamy do sprawdzania otrzymywanych paczek.Wszelkiego rodzaju nieprawidłowości należy zgłosić do Apteki Internetowej AptekaCialis.pl w terminie do 4 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Jeżeli przekazywana Państwu paczka jest wyraźnie uszkodzona (widać ślady zalania, paczka jest mocno pognieciona itp.) prosimy jej nie przyjmować! W takim przypadku paczka zostanie od razu zwrócona do naszej apteki i szybciej będziemy mogli przystąpić do procesu wyjaśnienia sprawy oraz przekazania Państwu ponownie zamówionych produktów. Więcej informacji o tym jak bezpiecznie odebrać przesyłkę znaleźć można w zakładce Bezpieczeństwo dostawy w dziale Pomoc.

W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem, należy skontaktować się z Apteką Internetową AptekaCialis.pl poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie, w celu ustalenia sposobu zwrotu. Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.

Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru z umową. Za dzień zgłoszenia reklamacji uznaje się dzień dostarczenia reklamowanego produktu do Apteki internetowej AptekaCialis.pl. Jeżeli będą wymagane dodatkowe ekspertyzy techniczne wykonywane przez zewnętrzne firmy, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.

W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.

Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu dwóch dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta.

Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Zespół Apteki Internetowej AptekaCialis.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i skład umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i skład produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 10 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy.

 

Odstąpienie od umowy, zerwanie umowy

Klient ma prawo odstąpić od umowy lub zrezygnować z odbioru przesyłki. W przypadku rezygnacji z odbioru przesyłki zamówionej i potwierdzonej do wysłania przez sklep, lub też odmowy jej opłacenia w momencie dostarczenia jej przez kuriera, Klient zgadza się pokryć koszty opłaty kurierskiej poniesionej przez sklep, związanej z wysłaniem i zwrotem paczki do apteki, wynoszące 55 PLN. W przypadku zaistnienia takiego faktu, klient zobowiązuje się do przekazania należności w terminie 7 dni na konto bankowe wskazane przez Aptekę Internetową od momentu zwrotu przesyłki do sklepu i na wezwanie klienta do zapłacenia w/w kwoty.